15 лютого 2016 року о 14 годині освітній портал “Педагогічна преса” здійснюватиме онлайн-трансляцію круглого столу з обговорення питань термінології сучасної системи освіти України в умовах реформування та розробки нового законодавства.
Організатори:
ГРОМАДСЬКА РАДА ПРИ МІНІСТЕРСТВІ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ,
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА,
НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА,
МІЖНАРОДНА АСОЦІАЦІЯ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (МАПО).
Основні напрями і питання обговорення круглого столу “Сучасна система освіти України: терміни та їх визначення”
В умовах реформування системи освіти України одним із важливих завдань є розробка і оновлення законодавства у сфері освіти.
Підготовка нової редакції закону України “Про освіту” обумовлює необхідність фахового обговорення основних термінів законопроекту.
Водночас сучасна практика і ринок праці потребують визнання результатів освіти, отриманих у різних формах навчання, а позашкільна освіта є невід’ємною складовою системи освіти.
Напрям І. Освіта України як система
Яким є чинне українське та міжнародне законодавство у сфері забезпечення прав на освіту?
Чи повинна сучасна освіта України розглядатися як система і яким є запит на реформування?
Яким є зміст понять “освіта”, “система освіти”, “структура освіти”?
Напрям ІІ. Нові поняття і визначення сучасної системи освіти України
У чому полягає необхідність розробки та введення нових понять і визначень?
Хто з українських вчених займався науковим обґрунтуванням понять “формальна”, “неформальна”, “інформальна” освіта?
У яких чинних нормативних документах України представлено поняття “формальна”, “неформальна”, “інформальна” освіта?
Європейський досвід та практика визначення понять “формальна”, “неформальна”, “інформальна” освіта?
Формальна, неформальна, інформальна освіта – це вид, рівень, тип тощо?
Напрям ІІІ. Терміни та їх визначення в проекті нової редакції закону України “Про освіту”
Що введення нових термінів дасть освіті і учасникам освітнього процесу – дитині, учню, студенту, педагогу, батькам, роботодавцям?
Як визнавати результати освіти, отримані у різних формах навчання?
Чи вплине нова термінологія на ринок праці?
Чи можна щодо дошкільної, загальної середньої і позашкільної освіти застосовувати поняття “кваліфікація”?
Наскільки доцільно співвідносити дошкільну, загальну середню і позашкільну освіту з Національною рамкою кваліфікацій?
Учасники
Представники законодавчої і виконавчої влади, працівники органів управлінь освіти, вищих, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних та інших навчальних закладів, наукових установ, батьки, ЗМІ, громадськість.
Трансляція за посиланням: http://pedpresa.ua/149329-online-10.html
Немає коментарів:
Дописати коментар